Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Garnier Fructis, Θρέψη & Επανόρθωση 3 review

Καλησπέρα beauty addicts!!
Από εδώ και πέρα θα γράφω σύντομα post με νόημα γιατί ο χρόνος μου είναι περιορισμένος και δεν έχω την πολυτέλεια να αφιερώνω όσο χρόνο θέλω στο blog.

Πάμε τώρα παρακάτω ..
Δοκίμασα και γω την σειρά της Garnier Fructis, Θρέψη & Επανόρθωση 3.
Και σαν μέλος και εγώ του club των ταλαιπωρημένων μαλλιών, είχα περιέργεια να δω πόσο ισχύουν αυτά που υπόσχονται ;)



Η άποψη μου?

Αρχικά έχουμε να κάνουμε με προϊόντα που περιέχουν 3 έλαια:
  • Έλαιο karité
  • Έλαιο ελιάς
  • Έλαιο αβοκάντο
Oπότε εδώ έχουμε ένα συν. Όσο να πεις τα ταλαιπωρημένα μαλλιά χρειάζονται μια έξτρα περιποίηση. Και τα έλαια μόνο καλό μπορούν να κάνουν.

Επίσης έχουν ένα υπέροχο άρωμα που διαρκεί. Άρωμα φρούτων *.*
(Έχω ένα θέμα με τις μυρωδιές. Ξετρελαίνομαι!!)

Τώρα καμιά φοβερή και τρομερή αλλαγή δεν παρατήρησα.
Δηλαδή προσωπικά θα προτιμούσα να αγοράσω κάτι διαφορετικό να δοκιμάσω.
Δεν είναι ότι δεν μου άρεσε, αλλά δεν με έκανε ούτε να θέλω να συνεχίζω να το χρησιμοποιώ.

Α! Και οι τιμές τους είναι σχετικά καλές.
Δεν έχω παράπονο.
Αγαπάμε Fructis 

Αυτάααααααααα
Λίγα και καλά :$
Καλό μας βράδυυυυυυυυυ





Follow me :




Stay tuned ❤

1 σχόλια:

Tania C είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Δημοσίευση σχολίου