Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

The Body Shop Greece Tea Tree Oil review

Καλησπέρα beauty addicts!! 
Δοκίμασα τις τελευταίες εβδομάδες το Tea Tree Oil της εταιρείας The Body Shop και είπα να σας πω την γνώμη μου.


Λοιπόν αρχικά να πω πως το προϊόν για το οποίο μιλάω είναι ένα λαδάκι που ξηραίνει τα σπυράκια και σιγά σιγά τα εξαφανίζει. Όμως να σημειωθεί ότι δεν το προτείνω σε άτομα με ακμή καθώς ναι μεν οκ εξαφανίζει τα σπυράκια που μπορεί να εμφανίζονται κατά καιρούς , όμως δεν κάνει θαύματα !

Ωστόσο το χρησιμοποίησα αρκετές μέρες και έχω να πω ότι δεν μετανιώνω την αγορά. Πράγματι κάνει αυτό που υπόσχεται και μάλιστα σε χρόνο ρεκόρ! Όντως με δυο-τρεις χρήσεις την ημέρα βλέπεις πως τα σπυράκια αρχίζουν να υποχωρούν.
Επίσης μπορεί να είναι 10ml μόλις , αλλά η ποσότητα που χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις είναι ελάχιστη.
Εγώ προσωπικά "ποτίζω" την μπατονέτα με το λαδάκι και εφαρμόζω τοπικά πάνω στο σπυράκι.
Απευθείας στεγνώνει το λαδάκι και αρχίζει να ξεραίνεται το σπυράκι.


Αρνητικό : Έχει μια έντονη μυρωδιά και ίσως αρκετές δεν το αντέξουν.
Θετικό : Στοιχίζει περίπου 7 ευρώ.

Επιπλέον προτείνω να ρίξετε μια ματιά και στην υπόλοιπη σειρά προϊόντων Tea Tree για πιο έντονα αποτελέσματα.
*Είναι το ίδιο οικονομική*



Αυτάααααααα
Την καληνύχτα μου από την βροχερή μου πόλη 


Follow me :




Stay tuned 

1 σχόλια:

Chicgirlonthego είπε...

Το έχω και το λατρεύω. Με βοηθάει πάρα πολύ. :) Ωραίο post

Δημοσίευση σχολίου