Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Haul Ιανουαρίου

Καλησπέραααααααααααααααα ❤
Αποφάσισα να βγω για να πάρω ΕΝΑ jean

Και κατέληξα με τις εξής νέες αγορές:

- 2 jean από τα Bershka 
Πολύ καλή τιμή και είναι ακριβώς αυτό που έψαχνα !!


-1 jean από τα H&M σε nude απόχρωση.
Καφέ έψαχνα αλλά με αυτό με κέρδισε. 



- Ζακέτα - μπουφάν 
Μου άρεσε αρκετά αλλά ήταν μια αγορά που δεν θα έκανα ξανά γιατί από γκρι ζακέτες έχω και για την άλλη μου ζωή :P




- Την ήθελα !! Την λάτρεψα !! Την απέκτησα !!
Τέλος !! :D


- Φόρεμα υποτίθεται πως είναι αλλά για ένα ψηλό κορίτσι σαν και μένα είναι μπλούζα :P




- Μια απλή μαύρη μπλούζα - περιττή αγορά αλλά δεν πειράζει



- 2 μπλουζίτσες αγαπημένες από τα H&M 
Την μία την πήρα σε μεγαλύτερο νούμερο ( ανασφάλειες ) και τελικά δεν χρειαζόταν. 
Δεν πειράζει όμως.


- Και τέλος 2 παπουτσάκια αγαπημένα και τα 2 !!




Και κάπου εδώ να σας θυμίσω ότι βγήκα να πάρω ένα jean !! :P
Πειρασμοί παντού !! :O

Αυτάααααααααα
Πρέπει να την "άρπαξα" σήμερα
Γι' αυτό προσέχετε τι φοράτε !!


Καλό απόγευμα !!!!!

Μην ξεχνάτε τον διαγωνισμό του blog > ΕΔΩ 



Τα φιλιά μου ❤




Follow me :





Stay tuned ❤



1 σχόλια:

TheBeautyFairy είπε...

Με γεια σου!!! Υπέροχα όλααα!! Σε νιώθω με τις ζακέτες!! Κι εγώ μαύρες έχω και για την άλλη ζωή!! Τα παπουτσάκια απίστευτα! :)

Δημοσίευση σχολίου